توسط احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی در شهرداری قدس؛

برگزاری دوره جامع تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی در روابط عمومی ها

دوره جامع تحلیل محتوا در شبکه های اجتماعی برای روابط عمومی ها، با سفارش واحد تربیت مدرس جهاد دانشگاهی به طور ویژه جهت آموزش فعالان روابط عمومی، مدیران تولید محتوا و صاحبان کسب و کار تهیه و تدوین شده است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر برگزاری دوره جامع تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی در روابط عمومی ها

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، در دنیای امروز همه چیز در قالب دیجیتال و بخش های مختلف آن انجام می گیرد؛ مردم حتی خرید و فروش روزانه منزل خود را نیز با استفاده از این روش ها انجام می دهند و به همین خاطر هر فرد به نحوی با محتواهای تولید شده در این عرصه نیز سر و کار دارد و به همین خاطر آشنایی با روش های تولید این محتواها نیز اهمیت دارد.

نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به شرط اثربخشی محتوا در نزد مخاطبان یکی از مباحث مهمی است که این روزها در عرصه های مختلف برای صاحبان کسب و کار و مدیران تولیدمحتوا مورد استفاده قرار می گیرد.

صاحبان کسب وکار برای معرفی هر چه بهتر تولیدات و یا خدمات خود، افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی و... باید حتما از مهارت های تولید محتوا استفاده کنند.

در این دوره آموزشی با نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی آشنا شده و به صورت کارگاهی مهارت آن را کسب می کنند.

نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی بر اساس برخی قوانین و نرم افزارهای موجود در این زمینه است. به همین خاطر افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند، باید حتما با این قوانین مهم آشنایی داشته باشند.

در فرایند و نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی، توجه به استاندارد سازی محتوای مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

برنامه درسی دوره:

  • آشنایی با استراتژی محتوا در شبکه های اجتماعی
  • تفاوت شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها
  • شناخت نیاز مخاطب و تولید محتوا براساس آن نیاز
  • تقویم محتوا در شبکه های اجتماعی
  • بهینه سازی محتوای متنی در شبکه های اجتماعی
  • بهینه سازی تصاویر در شبکه های اجتماعی
  • بهینه سازی فایل ویدیویی در شبکه های اجتماعی
  • چطور یک محتوای اثرگذار تهیه و انتشار دهیم
  • اصول حرفه ای روابط عمومی مدرن براساس تولید محتوای اثربخش
  • تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی سئومحتوا در وبسایت ها
  • زنجیره ارتباطی دانش دیجیتال مارکتینگ در روابط عمومی ها

کارگاه آموزشی " دوره جامع تحلیل محتوا در شبکه های اجتماعی " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری قدس با سفارش واحد تربیت مدرس جهاد دانشگاهی توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب 8 ساعت به صورت حضوری برگزار شد.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.