برگزاری دوره آموزشی «تکنیک ها و مدیریت گردهمایی، همایش و نمایشگاه ها» در روابط عمومی شهرداری شیراز با تدریس احمد باقری

روابط عمومی به عنوان زبان ، چشم و گوش سازمان و تمامی کسب و کارها در نقش مجری، پشتیبان بخش عملیات و برنامه ریزگردهمایی ها، همایش های تخصصی و نمایشگاهی با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاههای دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر تمامی گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه های که در راستای اهداف کلان سازمان ترسیم می شود، مدیریت و اجرا نماید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر برگزاری دوره آموزشی «تکنیک ها و مدیریت گردهمایی، همایش و نمایشگاه ها» در روابط عمومی شهرداری شیراز با تدریس احمد باقری

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف ایفأ کرد و با توجه به جایگاه و رسالت روابط عمومی ها، برگزاری نشست های مشترک میان استان ها به ایجاد تعامل، هم افزایی، تبادل دانش و اطلاعات پیرامون صنعت نمایشگاهی کمک شایانی خواهد کرد و سایت های نمایشگاهی می توانند از تجارب یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده کنند.

لذا آشنایی و شناخت از تکنیک های برگزاری گردهمایی ها، همایش ها و نمایشگاه ها در روابط عمومی بعنوان یک ضرورت برای روابط عمومی نوین در سازمان ها آموزش داده می شود.

دوره آموزش حرفه ای کسب استانداردهای برگزاری و مدیریت گردهمایی ها، نمایشگاه ها و همایش ها در شهرداری شهر شیراز با تدریس احمد باقری برگزار شد.

آسیب‌شناسی برگزاری همایش‌ها در روابط عمومی ، تعریف اهداف برگزاری همایش، طراحی همایش و استراتژی‌های نمایشگاهی، برنامه‌ریزی نمایشگاه، نقش تشکل‌ها در برگزاری نمایشگاه، پیگیری و ارزیابی نمایشگاه وتامین مالی همایش از جمله مفاهیمی است که توسط احمد باقری آموزش داده شد.

در این دوره یک روزه با مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری شیراز در خصوص عناوین و سرفصل های زیر آموزش های حرفه ای ارائه شد.

  • آشنایی با همایش ها و نمایشگاه و مفاهیم آن
  • تعریف و اهمیت برگزاری انواع همایش ها و نمایشگاه ها برای سازمان ها
  • اجرا و مدیریت نمایشگاه های تخصصی، مجازی و ...
  • چگونگی نحوه مشارکت در همایش و نمایشگاه
  • جدول برآورد هزینه و درآمد برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها
  • ساخت، طراحی و چیدمان غرفه و سالن ها
  • تقسیم بندی فضای نمایشگاه و فضای غرفه
  • ویژگی ها و وظایف افراد متصدی در غرفه نمایشگاه و فعالان درمدیریت همایش ها و گردهمایی ها
  • مراحل حضور در همایش ها، گردهمایی ها و نمایشگاه ها
  • اقدامات قبل، حین و بعد از مشارکت در نمایشگاه ها و همایش های تخصصی

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

::

مطالب مرتبط