نخستین رسانه کاربرمحور و سئومحور در ایران

کد مطلب: 511362

سه شنبه 28 مرداد 1404 05:35

پست: راه حلی مطمئن برای ارسال محصولات 1285 فروشگاه اینترنتی البرز

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت خبرگزاری گزارش خبر، رضا حمیدپور افزود: در حوزه ارائه خدمات به کسب و کارها و تجارت الکترونیک، خرید و فروش اینترنتی و کسب و کارهای خرد حدود ۶۰ درصد ترافیک صادره استان البرز معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله به نوعی به این حوزه مرتبط بوده است.

وی اضافه کرد: بررسی روند مطالبه کاربران از شرکت پست البرز نشان می دهد که خرداد ماه بیشترین آمار جذب ترافیک مرسولات در سال جاری بوده است که افزایش تقاضای خدمات پستی در فضای تجارت الکترونیک، ایجاد بستر همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی برای تسهیل فرآیند جمع‌آوری و ارسال مرسولات اینترنتی و فعال‌سازی مؤثر فروشگاه‌های فعال در قالب قراردادهای داخلی و واسط، موجب شد تا پوشش جغرافیایی خدمات پستی در استان البرزگسترده‌تر و دسترسی مردم به خدمات تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و روند عملیات پستی در استان البرز به سمت هوشمندسازی حرکت میکند، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های نوین در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای توزیع و جمع‌آوری مرسولات سرعت و دقت بیشتری شده که این امر موجب افزایش رضایت شهروندان و کاهش خطاهای عملیاتی خواهد شد.

حمیدپور با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه، از راه‌اندازی مرکز تجزیه، مبادلات و سورتینگ در محل مرکز امانات پیام مهرشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در پردازش و دسته‌بندی مرسولات، تحولی اساسی در روند خدمات‌رسانی در کاهش زمان ارسال، افزایش دقت در توزیع و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان اتفاق خواهد افتاد.