شناسه خبر: 510586

پنج شنبه 12 تیر 1404 12:05

۸ میلیون مرسوله پستی در ۱۲ روز جنگ تحمیلی توزیع شد

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت خبرگزاری گزارش خبر، محمد احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه در مدت وقوع این بحران خدمت رسانی پست بدون وقفه در سراسر کشور ادامه داشت، افزود: در این مدت ۱۲ میلیون و ۱۴۵ هزار ۶۴۱ استعلام وب سرویس کدپستی هم ارایه شد.

وی شمار درخواست کدپستی جدید را ۳۲ هزار و ۴۳۱ مورد و صدور گواهی و ژئوگواهی کدپستی را ۱۳۷ هزار و ۹۳۶ رکورد اعلام و تصریح کرد: در این مدت ۱۵ هزار و ۳۸۸ احراز نشانی نیز توسط پستچی‌ها انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه مرکز تماس امور مشتریان ۱۹۳ در این مدت به صورت تمام وقت در خدمت پاسخگویی به درخواست‌ها و سوالات مشتریان بود، افزود: در مدت ۱۲ روز یاد شده ۱۰۸ هزار و ۳۰۴ تماس از طریق این شماره پاسخ داده شد که از این تعداد ۱۵ هزار و ۹۷۴ تماس توسط اپراتور و ۹۲ هزار و ۳۶۶ تماس توسط ربات هوشمند انجام شده است.

وی گفت : براساس نظرسنجی انجام شده ۹۲.۷۵ درصد پاسخ‌ها با رضایتمندی شهروندان همراه بود.

به گفته احمدی، شرکت ملی پست در عبور از این بحران نیز همراه مردم بود تا خللی در خدمت رسانی و دریافت و توزیع مرسولات ایجاد نشود.