به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو؛ شهباز حسنپور بیگلری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با معاون وزیر راه و شهرسازی و مجمع نمایندگان استان کرمان، بر ضرورت مطالبهگری جدی از معادن برای ایفای مسئولیت در توسعه زیرساختهای حملونقل استان تاکید کرد.
وی با اشاره به ظرفیتهای عظیم معدنی استان کرمان، تصریح کرد: معادن باید سهم موثری در توسعه راهها و زیرساختهای حملونقل داشته باشند، چرا که توسعه اقتصادی استان بدون تقویت زیرساختهای ارتباطی محقق نخواهد شد.
حسنپور با اشاره به محور اصلی کرمان–راور–دیهوک بهعنوان یکی از پرترددترین مسیرهای استان، بر ضرورت تسریع در بهسازی و توسعه این محور تأکید کرد و افزود: رسیدگی به جادههای حوزه انتخابیه کرمان و راور از مطالبات جدی مردم است و باید در اولویت برنامههای اجرایی قرار گیرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، همچنین خواستار تشکیل جلسه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت برای تدوین برنامهای عملیاتی در مسیر توسعه حملونقل این استان شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مطالبات پیمانکاران، تامین مالی پروژهها را از اولویتهای اصلی دانست و در پایان از تلاشهای بازوند و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان کرمان قدردانی کرد.