ایثار، گاهی در انتخاب‌های آگاهانه و مسئولانه روزمره ما معنا پیدا می‌کند...

یکی از مهم‌ترین راه‌های مدیریت مصرف برق، استفاده صحیح از وسایل سرمایشی است. تنظیم دمای کولر روی ۲۵ درجه می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی ایجاد کند و به کاهش فشار بر شبکه برق کمک کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
5 ثانیه