مدیرعامل تاکید کرد:

مدیران و اهمیت ارتباطات: نقش اطلاع‌رسانی در موفقیت‌های سازمانی

معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست در نشست مشترک با معاونین مدیرعامل، مدیران کل ستادی، اجرایی و کارشناسان روابط عمومی پست کشور گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از وظایف اصلی مدیران است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر مدیران و اهمیت ارتباطات: نقش اطلاع‌رسانی در موفقیت‌های سازمانی

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت خبرگزاری گزارش خبر، محمد احمدی در این نشست که مجید احمدی، مشاور مدیرعامل در امور اطلاع رسانی و مهدی مقصودی، مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل نیز حضور داشتند، افزود: تقویت تعاملات درون سازمانی و توجه به ظرفیت گسترده شبکه پستی در اقصی نقاط شهرها و روستاها، فرصت بی نظیری را برای توسعه اقدامات اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی نسبت به تحول و توسعه کمی و کیفی پست کشور فراهم آورده است.

وی با تاکید بر نقش روابط عمومی در ارتقا فرهنگ سازمانی و بهبود انگیزه کارکنان، از مدیران، روسای ادارات و کارشناسان حوزه اطلاع رسانی خواست تبیین اقدامات و سیاست‌های شرکت، دستاوردها بر پایه اطلاعات و آمار صحیح، معرفی خدمات و سرویس‌های نوین پستی و انعکاس خدمات همکاران به آحاد جامعه را در دستور کار قرار داده و از قدرت رسانه در کمک به تقویت برند پست غافل نباشند.

احمدی در ادامه با اشاره به تدوین دستورالعمل اطلاع رسانی، از مدیران و کارشناسان روابط عمومی خواست با تکیه بر این دستورالعمل و در تعامل با دفتر ارتباطات شرکت و رسانه‌های محلی، از ظرفیت‌ مویرگی شبکه برای اطلاع‌رسانی درون سازمانی و برون سازمانی استفاده کنند.