به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت خبرگزاری گزارش خبر، در این بازدید که در فضایی صمیمی برگزار شده بود، مرتضی ملانژاد ضمن گفتوگو با مهمانداران، از نزدیک در جریان مسائل و نیازهای آنها قرار گرفت و بر اهمیت نقش آنها در ارائه و ارتقای کیفیت خدمات به هموطنان گرامی به ویژه زائران حضرت امام رضا (ع) تأکید کرد.
همچنین به منظور قدردانی از زحمات این مأموران، پاداشی به حساب آنان واریز شد.
سرپرست شرکت رجا در ادامه، بازدیدی از دفتر ارتباط با مشتری مستقر در ایستگاه راهآهن تهران داشت و از نزدیک در جریان فعالیتهای جاری این مجموعه قرار گرفت.
این اقدام، نمادی از قدردانی مدیریت ارشد شرکت حمل و نقل ریلی رجا از تلاش شبانهروزی کارکنان پرتلاش قطارها و بهویژه مهمانداران است که همواره در صف اول ارائه خدمات به مسافران قرار دارند.