رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در بازدید از غرفه فارس مطرح کرد:

بزرگ‌ترین کمک به هنرمندان صنایع دستی؛ معرفی و تسهیل در فروش محصولات

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در بازدید از غرفه فارس در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با اشاره به جایگاه فارس در گردشگری کشور گفت: معرفی و تسهیل فروش تولیدات صنایع‌دستی کمک بزرگی به هنرمندان این عرصه است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر بزرگ‌ترین کمک به هنرمندان صنایع دستی؛ معرفی و تسهیل در فروش محصولات

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، رضا هادی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری فارس گفت: در بخش ابنیه‌های جهانی باوجود ابنیه‌هایی همچون حافظ، حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام، تخت جمشید و بسیاری دیگر ازاین‌دست ابنیه‌ها، فارس، خاص و منحصربه‌فرد است.

مدیرعامل شرکت توسعه ایران‌گردی و جهانگردی افزود: این استان در بخش‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی یک کانون مهم و موردتوجه برای ایران بشمار می‌آید.

هادی را یک فرصت مناسب برای معرفی کشور خواند و اظهار داشت: تولید صنایع‌دستی در کشور از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است، زیرا که هم هنرمند فراوان داریم و هم مواد اولیه آن در دسترس هنرمندان است و با تحریم‌ها دچار کمبود نمی‌شود.

او به راه‌اندازی نمایشگاه مجازی فروش تولیدات صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه مجازی برای معرفی و فروش آثار محصولات صنایع‌دستی پیش‌بینی‌شده است که هنرمندان می‌توانند به‌صورت رایگان آثار و تولیدات خود را در این سامانه برای دیده شدن در بازارهای بارگذاری کنند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی افزود: به دنبال عقد قرارداد با یک شرکت خارجی هستیم که نزدیک به 800 میلیون کاربر دارد و که فروش می‌کند و هنرمندان ما کالای خود را در آن معرفی می‌کنند و این شرکت با توجه به کاربربالایی که دارد می تواند کمک شایانی در فروش تولیدات صنایع دستی باشد.

هادی مشکل اصلی هنرمندان صنایع دستی را فروش محصولات خود خواند و تصریح کرد: موضوع فروش به عنوان اصلی ترین خواسته هنرمندان صنایع دستی است که ما به عنوان حاکمیت بایدبازار فروش را برای هنرمندان بخش صنایع دستی فراهم کنیم.

او در رابطه با وضعیت استقبال عموم مردم از صنایع‌دستی گفت: کالاهای تولیدی صنایع‌دستی جزو کالاهای اصلی سبد خانوار و اولویت آنها به شمار نمی‌آید و معمولاً بخش خاصی از مردم که برخوردار و علاقمند هستند از صنایع‌دستی استقبال می‌کنند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی تأکید کرد: باید انرژی و تمرکز خود را بر روی معرفی صنایع‌دستی به خارج از کشور بگذاریم و با معرفی هرچه بهتر فروش آن را تسهیل کرده و با فروش و ارزآوری در این بخش، کمک بزرگی به اقتصاد کشور و صنایع‌دستی می‌کنیم.