توسط احمد باقری مدرس دوره های حرفه ای روابط عمومی؛

برگزاری دوره جامع تولیدمحتوا در روابط عمومی ها برای سازمان های خدمات محور

دوره جامع تولیدمحتوا در راستای ساخت روایت‌‌های دیجیتال تاثیرگذار، به طور ویژه برای فعالان روابط عمومی، مدیران تولید محتوا و صاحبان کسب و کار طراحی شده است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر برگزاری دوره جامع تولیدمحتوا در روابط عمومی ها برای سازمان های خدمات محور

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، دوره جامع تولیدمحتوا در راستای ساخت روایت‌‌های دیجیتال تاثیرگذار، به طور ویژه برای فعالان روابط عمومی، مدیران تولید محتوا و صاحبان کسب و کار طراحی شده است.

این دوره عمیقاً به بررسی هنر و استراتژی بازاریابی محتوا می‌پردازد و شرکت کنندگان را با دانش و مهارت، برای ایجاد محتوای متقاعدکننده برای برقراری ارتباط با مخاطبان و ایجاد تعامل، توانمند می‌کند.

ضرورت و نیازمندی این دوره ابرای کسانی حائز اهمیت است که به دنبال استفاده از قدرت داستان سرایی و تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال برای سازمان و کسب و کارشان هستند.

این دوره همه چیز را از اصول بازاریابی محتوا گرفته تا استراتژی‌‌های نوشتن و انتشار پیشرفته را پوشش می‌دهد. همچنین برای متخصصانی که به دنبال ارتقای مهارت بازاریابی محتوایی خود در عصر دیجیتال هستند، عالی است.

برنامه درسی دوره:

درک بازاریابی محتوا: درک اصول بازاریابی محتوا و اهمیت آن در دنیای دیجیتال.

ایجاد بازاریابی محتوای موفق: آموزش مراحل مربوط به ساخت و اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق.

اهمیت بازاریابی محتوا: درک این مورد که چرا بازاریابی محتوا عنصری حیاتی در استراتژی‌‌های بازاریابی مدرن است.

داستان سرایی در بازاریابی: بررسی قدرت داستان سرایی و چگونگی استفاده ‌مؤثر از آن در بازاریابی محتوا.

تولید ایده‌‌های محتوا: تکنیک‌‌های برتر برای تولید ایده‌‌های محتوای خلاقانه و جذاب.

برنامه‌ریزی محتوا و استراتژی: ایجاد مهارت‌هایی در برنامه‌ریزی و استراتژی تولید محتوا برای همسویی با اهداف بازاریابی.

تبدیل شدن به یک نویسنده ‌مؤثر: می‌آموزید که چگونه مهارت‌‌های نوشتاری خود را برای ایجاد محتوای تاثیرگذار و جذاب اصلاح کنید.

تکنیک‌‌های خبرنویسی: با تکنیک‌‌های مختلف در خبرنویسی و تولید محتوای روزنامه نگاری آشنا می‌شوید.

ایجاد محتوای ارزشمند: یاد می‌گیرید که چگونه به محتوای خود ارزش بیافزایید تا مخاطبان را جذب و حفظ کنید.

انتشار و تبلیغ محتوا: بهترین شیوه‌‌ها برای انتشار و تبلیغ محتوا در پلتفرم‌‌های مختلف را می‌آموزید.

تجزیه و تحلیل محتوا: کسب دیدگاهی در مورد تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا و استفاده از داده‌‌ها برای اطلاع رسانی استراتژی‌‌های محتوا.

کاربرد مهارت‌‌های بازاریابی محتوا در دنیای واقعی

توسعه روایت‌‌های برند: ایجاد داستان‌‌ها و روایت‌‌های متقاعد کننده که با پیام‌‌ها و ارزش‌‌های برند همسو باشد.

کمپین‌‌های بازاریابی دیجیتال: ادغام بازاریابی محتوا در کمپین‌‌های بازاریابی دیجیتال گسترده‌تر برای افزایش حضور آنلاین.

سئو و ایجاد محتوا: ایجاد محتوای مناسب سئو برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک.

استراتژی رسانه‌‌های اجتماعی: استفاده از استراتژی‌‌های بازاریابی محتوا در رسانه‌‌های اجتماعی برای جذب و افزایش مخاطب.

ارتباطات شرکتی: استفاده از بازاریابی محتوا برای ارتباطات داخلی و خارجی ‌مؤثر شرکتی.

کارگاه آموزشی " تولیدمحتوا در روابط عمومی " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان بهزیستی توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب 12 ساعت به صورت آنلاین برگزار شد.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

نظرات شما ( 4 نظر )

آزاده خرم
سلام ما در شهرستان هستیم متاسفانه به صورت آنلاین برگزار شد
زهره فیضی
سلام ممنون از دوره ارزشمندتان باید دوره های بعدی را هم در سال جدید در خدمت باشیم
قرایی
استاد تشریف بیاورید کرمانشاه در خدمت باشیم
امیری
سلام استاد به امید دوره های بعدی